ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 2–10 dní. Datum doručení je viditelné před potvrzením objednávky a následně Vám je zasláno v potvrzovacím e-mailu. Jakmile Vám byl datum vygenerován, je fixní, a není možné pořadí objednávek jakkoliv měnit.
Jelikož na prodejně není vytvořen webový profil, je potřeba si účet aktivovat změnou přihlašovacího hesla. Tento krok naleznete v záložce přihlášení “Můj účet” - zde zadáte váš e-mail a kliknete na “Pokračovat”. Poté zvolíte “Obnovit heslo” Do e-mailu Vám bude zaslána zpráva s 6 místným kódem, který zadáte na webové stránce a poté zadáte nové heslo. Změnu hesla doporučujeme vytvářet na PC a mít povolené soubory cookie.
Vyzvednutí na prodejně za 1h je rezervace, kterou si vytváříte na zboží, které má daná prodejna skladem. Pokud jej skladem nemá, můžete si jej na prodejnu objednat z eshopu přes “DORUČENÍ NA PRODEJNU ZE SKLADU”. Tato objednávka pak putuje na prodejnu ze zahraničního skladu (průměrná doba doručení je 2–7 dnů). REZERVACE je platná 24 hodin od nachystání. OBJEDNÁVKA ZE SKLADU na Vás počká až 5 dnů od přijetí na prodejnu.
Zboží nevkládáte do košíku, ale rezervujete jej kliknutím na “VYZVEDNOUT NA PRODEJNĚ ZA 1h”. Následně si vyberete svou prodejnu. Pokud u prodejny můžete kliknout na rámeček “VYZVEDNOUT NA PRODEJNĚ ZA 1h”, můžete rezervaci dokončit kliknutím na tlačítko “REZERVOVAT NA PRODEJNĚI”, a rezervaci dokončíte. Následně vyčkejte, prosím, na e-mail s potvrzením a dalšími instrukcemi.
Vrácení zboží na prodejnách je možné. Výměna zboží není možná. Můžete však zboží vrátit a objednat nové. Doba 90 dní na vrácení i výměnu zboží se i nadále prodlužuje o dobu uzavřených prodejen. Informace k výměně a vrácení zboží naleznete také ZDE.
Je nám líto, ale platba převodem ani na fakturu není na e-shopu možná. Zde jsou čtyři možné důvody, proč by mohla být Vaše platba zamítnuta: 1) nemáte povolené platby přes internet 2) nemáte povolené soubory cookie 3) platby v některých případech nejde uskutečnit z některých telefonů či tabletů, v tomto případě doporučujeme vyzkoušet PC 4) při výběru platební karty je nutné zadat správnou kolonku "VISA" nebo "MASTERCARD".
Pokud si objednáváte produkty z eshopu s doručením na prodejnu nebo domů, je nutné zadat údaje z dárkové karty či věrnostního šeku přímo na eshop. Tento krok je možné udělat v posledním kroku objednávky 3. Platba. Dodatečně do objednávky šeky ani dárkové karty přidat nelze.
Je nám líto, ale bohužel ne. Náš systém neumožňuje do objednávek zasahovat. Pokud si přejete do objednávky přidat další zboží, tak Vám můžeme objednávku pouze stornovat a Vy si můžete vytvořit novou. Bohužel předpokládaný termín doručení je daný a není možné k Vaší objednávce přiřadit prioritu či ji jinak upřednostnit.
ANO, kolo Vám přijde složené a základně seřízené. Bude však třeba přimontovat pedály a otočit řidítka dle pokynů v balíčku, případně dle instruktážního videa.
Doporučujeme nejdříve navštívit stránky vašeho nejbližšího servisu ZDE nebo zavolat a domluvit se s kolegy přímo na cyklo servisu. Prodejny jsou velice vytížené. Děkujeme za pochopení, tým Decathlon.
Balíček putuje z adresy, kam byl poslán (Ostrava/Praha), ještě na centrální sklad do Polska. Na základě potvrzení ze skladu, že zásilka dorazila, Vám je výměna/vratka schvalována, o čemž Vás informuje automatický e-mail. Standardně tento proces trvá 14 dní. Pokud po této lhůtě nemáte od nás žádnou informaci, kontaktujte nás s podacím lístkem či sledovacím číslem zásilky PPL na e-mail [email protected]. Do předmětu vždy uveďte číslo objednávky.
Nákup bez registrace je možný. Objednat můžete skrze e-mail: [email protected] Pro objednávku bez registrace Vás poprosíme o zaslání na uvedený e-mail: - Vašeho jména a příjmení - dodací adresy - telefonního čísla - kódy produktů, které si přejete objednat (případně odkazy) + velikosti Doručení je možné pouze na dobírku na Vaši adresu. Doba dodání je 3–8 dní v závislosti na skladu, ze kterého se objednávky odesílají. O výsledném datu doručení Vás budeme informovat po vytvoření objednávky. Pro rezervaci produktu na prodejně bez registrace kontaktujte přímo Vaši prodejnu.