Partnerský prodej marketplace na decathlon.cz
Začněme od začátku: co je Marketplace?
Proč se DECATHLON rozhodl vytvořit Marketplace?
Jak si vybíráme partnery?
Výběr je prováděn s velkou pečlivostí. Vždy dbáme na to, aby značky, se kterými spolupracujeme, splňovaly naše přísné požadavky.
Jak poznám produkty od partnerů?
Zda zboží spadá do partnerského prodeje poznáte zcela jednoduše. Přímo u produktu uvádíme, kdo produkt "Prodává a odesílá".
Jak konkrétně probíhá proces nákupu?
Jednotné kontaktní místo podle Nařízení EU 2022/2065 o digitálních službách:
Průměrný měsiční počet aktivnách příjemců
Formulář pro nahlášení nelegálního obsahu
Zpráva o vnitřním systému vyřizování stížností podle nařízení (EU) 2019/1160 (nařížení P2B)
Jaký je proces vrácení?
Produkty od našich partnerů nelze vrátit na našich prodejnách.
Uvidíte však, že proces vrácení je velmi snadný.
Jak to funguje?
Produkt vrátíte v původním obalu přímo našim partnerům. Přímo od nich dostanete informaci, jak produkt vrátit. Náklady na vrácení nesou naši partneři. Peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dnů od obdržení balíku poštou.
Jaká je lhůta pro vrácení?
Máte 30 dní na vrácení produktů (nových a nepoužitých, pouze vyzkoušených), které vám nevyhovují. V případě výměny můžete nevyhovující produkt vrátit a zadat novou objednávku.
Kde najdu fakturu?
Fakturu obdržíte od prodejce e-mailem po odeslání objednávky nebo bude součástí zásilky. Pokud jste žádnou fakturu neobdrželi, kontaktujte zákaznický servis Decathlonu.
Naši partneři
Máte další otázky ohledně Marketplace?
Nejčastěji kladené otázky našich zákazníků: