Rady k používání
Plast Ecozen® nemá izotermické vlastnosti. Chcete-li tekutinu uchovat chlazenou, použijte izotermický obal.
Neplňte sycenými nápoji ani mastnými potravinami (mléčné výrobky, olej). Nedávejte do mrazáku a do mikrovlnné trouby. Láhev je průhledná, má vyznačené objemové stupně po 200 ml, abyste měli přehled o množství tekutiny nebo si mohli připravit energetické nápoje.
Technické vlastnosti
Při pití brčkem pijete sáním a hlavu držíte zpříma. Brčko lze vyjmout a pít jako z klasické láhve. Vytažením brčka se dostane voda do kontaktu se vzduchem, což může způsobit nepříjemný zvuk láhve. Zátka opatřená ouškem na nošení v ruce nebo zavěšení na batoh pomocí popruhu nebo karabiny.
Rady k údržbě
Láhev po každém použití umyjte běžným prostředkem na nádobí. V případě potřeby můžete výrobek mýt v myčce. Pozor, při mytí v myčce může vypadnout těsnění v zátce. Po umytí těsnění opět upevněte na láhev. Láhev i zátku nechte řádně a odděleně vyschnout.
První použití
Před prvním použitím výrobek 3krát vypláchněte čistou vodou.
Materiál a předpisy
Naše výrobky a materiály jsou v souladu s platnými normami pro kontakt s potravinami. V souladu s platnou právní úpravou neobsahují bisfenol A. Plasty se dělí do 6 kategorií podle svých vlastností. Pokud plast nejde zařadit do žádné z nich, spadne do kategorie 7 (v ní se tedy nacházejí různé typy plastů, jak ty, co mohou přijít do styku s potravinami, tak ty, které nemohou). Ecozen® je schválený pro kontakt s potravinami, spadá právě do této kategorie 7.
Hmotnost a rozměry
Objem: 0,5 l.
Rozměry: Ø 7 × 20 cm. Hmotnost: 106 g (tělo: 60 g, uzávěr 46 g).
Nevyhazujme, opravujme
Naše výrobky vám dělají společnost při pobytu na horách.
Postupem času stárnou a některé části se opotřebují nebo se mohou ztratit.
Abychom co nejvíce prodloužili životnost vaší láhve, prodáváme náhradní uzávěry (po 1 ks).
Vývoj výrobků: naše know-how
Vývojové centrum značky Quechua se nachází ve francouzském městě Passy na úbočí masivu Mont Blanc.
Díky této jedinečné poloze se zde mohou členové našich vývojových týmů (návrháři, produktoví manažeři, inženýři...) setkávat přímo s milovníky outdoorových sportů. Je to skvělý způsob, jak s využitím veškerého našeho know-how navrhovat výrobky na turistiku, které budou maximálně funkční.