VAN RYSEL

Silniční kolo RCR PRO Shimano 105 DI2 12 se snímačem výkonu surový karbon

112 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8883076

Toto kolo bylo navrženo pro jezdce, pro které je rovnováha mezi aerodynamičností, lehkostí a tuhostí nejdůležitější. RCR jako Racer, což vystihuje jeho DNA.

Aktuálně naše nejdokonalejší kolo, které jsme vyvíjeli a testovali ve spolupráci s odborníky na aerodynamiku. Dokonalá rovnováha mezi výkonem a radostí z jízdy! RCR nebo RCR Pro, stačí si vybrat!

Barva: Černá

  • XS Skladem
  • S Skladem
  • M Skladem
  • L Skladem
  • XL Skladem

Získejte +112999 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

Klíčové vlastnosti

Efektivní přenos energie

Rám a vidlice ze 100% vysokomodulového karbonu.

AERODYNAMIKA

Rám a vidlice vyvinuté ve spolupráci s Onera, schválené v aerodynamickém tunelu.

NÍZKÁ HMOTNOST

8 kg ve vel. M (montáž TLR).

TOČIVÝ MOMENT

Kolo vybavené snímačem výkonu Inpeak.

BRZDNÁ SÍLA

Hydraulické kotoučové brzdy pro účinné postupné brzdění.

Technické informace

Informace o kole

Veškeré informace o svém kole naleznete pod odkazem:
https://support.decathlon.cz

Řada RCR

Řada RCR uspokojí všechny cyklisty, kteří chtějí kompletní kolo bez kompromisů. Výkon je prioritou. Profil každé trubky byl propočítán tak, abychom dosáhli co největší účinnosti v hlavních úhlech větru (-15° / +15°).
Toto kolo se řadí mezi lehká, aerodynamická kola. Díky optimální rovnováze mezi nízkou hmotností, tuhostí a aerodynamikou je skutečně výjimečné.
Pokud hledáte kolo, s nímž dokážete zvítězit na každém místě, model RCR je tu pro vás.

Jak se liší model RCR od modelu RCR Pro?

Karbonový rám je určený především svou geometrií, svým tvarem a layupem. Layup znamená uspořádání karbonových vláken. Všechna vlákna totiž nemají stejné vlastnosti.

Rám modelu RCR je vyroben pouze z vysokomodulových karbonových vláken. Rám modelu RCR PRO je vyroben z výjimečných vláken, která umožňují zvýšit tuhost rámu na nejnamáhanějších místech a současně o něco snížit hmotnost rámu.

Díky tomu je model RCR PRO určený na skutečně vysoce výkonnostní jízdu.

Rám detailněji

Rám RCR PRO lakovaný má hmotnost 830 g ve velikosti M, vidlice RCR lakovaná má hmotnost 380 g ve velikosti M. Rám je vhodný na maximální šířku pláště 33 mm.

Různé barvy rámu mohou vést k mírným odchylkám v hmotnosti (+/- 50 g).

Více variant na výběr

V závislosti na konfiguraci sady a kol nabízíme řadu povrchových úprav, které vám umožní jezdit na kole podle vašich představ.Rámy RCR a PRO jsou k dispozici v matně lakovaném surovém karbonovém provedení. To znamená, že karbonová vlákna jsou viditelná, protože nejsou pokryta barvou. Každý rám je jedinečný, protože 450 kusů vláken se do formy vkládá ručně, a kromě technického hlediska se tak ušetří až 100 g.

Představec a řídítka

Bowdeny jsou promyšleně integrovány do řídítek, díky čemuž jsou řídítka vizuálně ucelená a lépe se udržují.
Představec Deda x Van Rysel Superbox Evo je odlehčený, ale přesto má zachovánu dostatečnou tuhost. XS: 80 mm. S: 90 mm. M: 100 mm.
L: 110 mm, XL: 120 mm.
Řídítka Deda Superzero RS (karbon).
Měření Deda se provádí v krajních polohách: 400 mm řídítka, měřeno mezi osami = 420 mm v popisu Deda.
Šířka mezi osami:

XS / S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Sada Shimano Ultegra 105 DI2 + snímač výkonu Inpeak

RCR je osazeno převody Shimano 105 DI2 R7170 se snímačem výkonu Inpeak. Snímač výkonu je nepostradatelným doplňkem pro cyklisty, kteří chtějí zlepšovat své výkony prostřednictvím plánování tréninků.


Elektronická sada má dvě samostatné baterie (pro přehazovačku a pro přesmykač). Ke konfiguraci kola a získávání dat z vašich jízd využijte aplikaci Shimano E Tube.

Převody Shimano 105 DI2

Řadicí páčky: Shimano ST-R7170.
Přesmykač: Shimano FD- R7150, 105 Di2.
Měnič: Shimano RD-R7150, 105 DI2 12 r. Kazeta: R7100 11/34. Převodník: R7100 52/36. Délka klik dle velikosti kola: XS/S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L: 175 mm.
Řetěz Shimano 12 r 7100.

Údržba převodů

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Životnost převodového ústrojí

Při nákupu kola a výběru přehazovačky je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby.

Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 000 km. Při zanedbání údržby řetězu se vystavujete riziku častého padání řetězu, které může vést k poškození rámu kola.

Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy Shimano Ultegra RTCL 105 s předním kotoučem RTCL800 o průměru 160 a zadním 140 mm.
Brzdy Shimano 105 jsou hydraulické, tzn. že zajišťují výkonnější a postupnější brzdění než hydromechanické brzdy.

Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí udělat sérii 20 progresivních brzdění při nízké rychlosti (20 km/h), druhou sérii při 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Díky tomu získají brzdové destičky lepší přilnavost ke kotouči.

Údržba hydraulických brzd

Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.

Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.

Upozornění a nastavení


Upozornění: Nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není brzda nasazená na kola, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.

Pokud se kotouč dotýká kola, je třeba vyrovnat kolo a brzdový třmen. Postupujte takto:

Povolte osu kola. Silně zabrzděte a současně utáhněte osu kola. Pokud se kotouč stále dotýká kola, povolte třmen brzdy a postupujte stejným způsobem. Pokud se vám problém nepodaří vyřešit, zastavte se s kolem v servisu v jakékoli prodejně Decathlon.

Kola Swiss Side Hadron Classic 470

Kola Swiss Side Hadron Classic 470 jsou bezdušová, s konstrukcemi s háčky, navržená tak, aby poskytovala optimální rovnováhu mezi jízdními vlastnostmi a aerodynamickým výkonem u plášťů o průměru 25 mm a 28 mm.
Maximální doporučený tlak: 7 bar. Hmotnost páru 1600 g.

Pláště Continental GP 5000S TLR

Jezděte rychleji, pohodlněji a s ještě větší odolností proti propíchnutí s plášti Continental GP5000 S připravenými pro bezdušové použití.
700x28c: doporučený tlak 4 až 6,5 bar.
280 g.

Tubeless, nebo montáž s duší?

Doporučujeme využít tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (tubeless) montáž.

Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.

Duši však samozřejmě využijete v opravné sadě pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.

Pozice při jízdě

Karbonová sedlovka RCR -15 mm.
Sedlo Decathlon Road Light 140 mm. Sedlo má krátkou přední část, což přispívá ke stabilitě a snižuje tlak na měkké tkáně.
Hmotnost: 250 g.

Pedály

V prodeji bez pedálů.

Jak zvolit správnou velikost?

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak cyklisté, kteří preferují pohodlnější posed na dlouhé trasy, spíše ocení kolo s větším rámem.

Záruka

Na karbonový rám a vidlici poskytujeme záruku 5 let.

Hmotnost

8 kg

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Uhlík

Pokyny k údržbě

Neperte.

Nečistěte chemicky.

Nežehlete.

Nesušte v sušičce.

Nebělte.

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi