VAN RYSEL

Silniční kolo NCR CF Allroad Apex

59 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8853482

Rozhodujete se mezi silničním a gravel kolem? Kolo NCR CF ALLROAD bylo navrženo pro výkon a všestrannost na smíšených površích.

Díky karbonovému rámu, elektronickém řazení APEX AXS, hydraulickým kotoučovým brzdám a 35mm plášťům je snadné a zábavné přejít ze silnice na stezky!

Barva: Hořčicová

  • XS Není skladem online
  • S Není skladem online
  • M Není skladem online
  • L Skladem
  • XL Není skladem online

Získejte +59999 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 2000 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

SNADNÉ POUŽITÍ

Řazení SRAM APEX AXS jednopřevodník 46, kazeta 11/44 zubů.

BRZDNÁ SÍLA

Kotoučové brzdy SRAM Paceline s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.

Efektivní přenos energie

Kola Fulcrum RACING3 DB, pláště HUTCHINSON OVERIDE 700x35mm, tubeless ready.

NÍZKÁ HMOTNOST

Rám a vidlice z karbonu, hmotnost celého kola je 8,7 kg ve velikosti M.

Technické informace

Řada NCR CF

Karbonový rám Neo raCeR je kolo na pomezí našich řad ENDURANCE a RACE. Jeho sportovní charakter jistě osloví cyklisty, kteří hledají výkonné kolo. Tohle kolo svými jízdními vlastnostmi určitě překvapí začínající i ostřílené cyklisty. Kola řady NCR jsou bez ohledu na montáž kol (Tubeless nebo s duší) vybavena hydraulickými kotoučovými brzdami, které zajišťují postupné brzdění za každého počasí.

ALLROAD: Víceúčelové kolo s jednopřevodníkem

Kolo NCR CF ALLROAD je něco mezi silničním a gravel kolem a umožní vám objevovat cesty kolem vás. Zvolili jsme elektrické řazení s jednopřevodníkem pro jeho jednoduchost a spolehlivost a také 35mm pláště Allroad. Toto kolo je ideálním společníkem potěšení z jízdy bez ohledu na povrch, po kterém jedete. Líbí se nám jeho všestrannost, hravost a odvaha.

Informace o rámu

Rám a vidlice jsou vyrobené 100% z karbonu. Karbon zajišťuje nízkou hmotnost, dobrou tuhost a skvělou dynamiku. Pro vidlici jsme vybrali karbon, který zajišťuje přímé a přesné ovládání. Lakovaný rám NCR CF váží 1200 g ve velikosti M, vidlice 413 g.
Rozměry rámu pro montáž plášťů: standardně vybaveno plášti o průměru 35 mm s dostatečnou vůlí. 38mm pláště by mohly poškodit lak.

Představec a řídítka

Kolo má hliníkový představec a hliníková oversize řídítka Van Rysel. Velikost představce se liší podle velikosti rámu: XXS: 60 mm. XS: 70 mm. S: 80 mm. M: 90 mm.
L: 100 mm, XL: 110 mm.
Šířka řídítek od osy k ose:
XXS - XS - S: 400 mm.
M - L - XL : 420 mm.

Elektrické převody SRAM Apex AXS

Tato verze je osazena sadou SRAM Apex AXS. Mladší sourozenec sady Force, po které zdědila technologii.
100% bezdrátová montáž a navíc je výměna prvků extrémně jednoduchá.
Díky aplikaci SRAM Connect si můžete plně přizpůsobit nastavení ze svého smartphonu.
Sada funguje s baterií. Lze ji odpojit pro snadné nabíjení.
Hmotnost převodů: 3050 g. BB: DUB PressFit Bottom B.

Řazení

Kolo je vybaveno jednopřevodníkem SRAM Apex AXS 46. Převodník s 46 zuby umožňuje šlapání ve vysokém tempu s častějším využitím řetězu ve středu kazety.

Kazeta SRAM XPLR PG-1231 s 11/44 zuby vám nabízí následující ozubení: 11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Řetěz Apex AXS.
Délka klik podle velikosti.
XS: 165 mm. S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm.

Údržba převodů

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Životnost převodů

Při nákupu kola a výběru přehazovačky a řetězu je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby a používání kola. Průměrná životnost udržovaného řetězu je 5000 km. Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 0000 km.

Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy SRAM Paceline s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.
Ochranný kryt brzdy můžete nastavit podle velikosti ruky.
Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Tím je zajištěna lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.

Kola FULCRUM RACING3 DB Tubeless (1)

Kola Racing 3 DB jsou nabitá technologiemi, aby poskytovala co nejvyšší výkon za každé situace. Jsou to spolehlivá kola oblíbená u mnoha cyklistů. Ve srovnání s modelem Racing Zero tlumí dráty kol 25 % více otřesů, kuželová a kalíšková ložiska jsou zárukou vynikajících jízdních vlastností.
Kolo je extrémně univerzální a spolehlivé.

Kola FULCRUM RACING3 DB Tubeless (2)

Šířka ráfků: 23,8 mm.
Výška ráfku: 28 mm. Hmotnost páru: 1660 g.
Přední paprsky: 21 (7 vlevo–14 vpravo).
Zadní paprsky: 21 (14 vlevo–7 vpravo).
Ložiska: systém kónusu a misky, nastavitelný. Náboj: hliník, hliníkové obruby. Volnoběžka: Shimano SRAM 10/11rychlostní. Max. nosnost: 109 kg.

Pláště Hutchinson Overide

Velikost: 700x35c.
Všestrannost kola podtrhují jeho pláště Hutchinson Overide, které vám umožňují bezstarostně přejíždět mezi silnicí a zpevněnými cestami. Bezdušový plášť Tubeless ready

Tubeless, nebo montáž s duší?

Doporučujeme využít tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (tubeless) montáž.

Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.

Duši však samozřejmě využijete v opravné sadě pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.

Pozice při jízdě

Hliníková sedlovka Van Rysel o průměru 27,2 mm. XS: 250 mm.
S - M - L : 350 mm.
XL: 400 mm.
NCF CF ALLROAD ve žluté barvě: Sedlo VAN RYSEL 30° 145 mm
NCF CF ALLROAD v šedé barvě: Sedlo VAN RYSEL SPORTLIGHT 900.

Pedály

Kolo je v prodeji bez pedálů.

Jakou velikost zvolit

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak větší kolo bude vhodnější pro cyklisty, kteří chtějí pohodlnější posed na dlouhé trasy.

Hmotnost kola.

Hmotnost rámu ve velikosti M: 8,75 kg.

Záruka

5 let na rám a 2 roky na díly.

Hmotnost

8 kg

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Uhlík

Pokyny k údržbě

Neperte.

Nečistěte chemicky.

Nežehlete.

Nesušte v sušičce.

Nebělte.

Obrázky

Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex
Silniční kolo NCR CF Allroad Apex

VIDEO

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi