Slovo produktového manažera
Základem při výuce plavání je osvojit si správnou kontrolu a techniku dýchání. Proto jsme vytvořili hru Tiball, díky níž se dítě učí zábavným způsobem potápět až do nejhlubšího cíle 140 cm pod vodou.
Hru může hrát jeden i více hráčů, je tedy ideální na hru rodičů s dětmi při tréninku ponořování. Instalace hry Tiball je velmi rychlá.
Seznámení s vodním prostředí napomáhá rozvíjet dětskou psychomotoriku
Nabaiji vyvíjí 3 kategorie výrobků na učení plavání: „Seznámení se s vodou“, „Učím se plavat“ a „Učím se potápět“.
Výrobky na výuku plavání rozdělujeme do těchto 3 kategorií.
Hra Tiball patří mezi vybavení určené na začátky s potápěním.
Doporučení pro uživatele
Hra má 140cm zatíženou síť a 6 kruhových očíslovaných terčů. V tašce jsou navíc 3 pěnové míče.
Stačí výrobek hodit do vody, kde se sám rozestaví. Abyste zabránili předčasnému vyblednutí, nenechávejte hru na přímém slunci.
Hmotnost výrobku
Cca 600 g.
1. možnost hry – Kulomet
Jak jste si jistě všimli, terče jsou očíslované. Každé číslo představuje počet bodů. 1 bod za první terč, 2 body za druhý apod. Můžete dokonce přidat i 7. cíl k dosažení, které bude představovat otevřené dno sítě.
Dítě má 30 vteřin na to, aby získalo co nejvíce bodů.
2. možnost hry – Pyramida
Cílem je umístit míč do prvního terče a vynořit se na povrch. Pak se znovu potopit a umístit míč do druhého, a tak dále až k nejhlubšímu terči, kterého je dítě schopno dosáhnout.
Do něj pak s vynořením vhodit míč tolikrát, kolik zbývá terčů pod ním.
Příklad 3: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1.
Příklad 4: 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1.
Příklad 5: 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1.
Příklad 6: 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1.
Vše musí stihnout za co nejkratší čas.
3. možnost hry – Sumeček
Proti sobě stojí dva týmy. Tým v útoku sbírá body umístěním míče do terče. Tým obránců mu v tom musí zabránit.
Útočníci si mohou přihrávat na hladině a plavat pod vodou. Obránci se jich mohou dotýkat pouze na hladině a s míčem. Po 5 dotycích se týmy prohodí.
Pod vodou se obránci nesmějí dotýkat útočníků, míč blokují pouze otevřenou dlaní.
4. možnost hry – Trezor
Dospělý sdělí dítěti kód trezoru (číslo), kterého musí dosáhnout sbíráním bodů při dosahování terčů. Dítě musí trezor odemknout v co nejkratším čase.
Hru lze hrát v jednom i více týmech.
Varianta: Pokud dítě umístí míč do nejhlubšího terče, nezíská body, ale počet jeho bodů se zdvojnásobí!
5. možnost hry – Basketbal pod vodou
Stejná pravidla jako u sumečka, ale se dvěma hrami Tiball.
Hra připomíná basketbal, jelikož každý tým brání jeden koš.