Jízda za tmy
Bunda hodnocená jako OOP má certifikaci a díky reflexním prvkům a přední klopě na magnetky umožňuje dobrou viditelnost cyklisty. Při umisťování reflexním prvků jsme brali v potaz další faktory (předklon cyklisty na kole, batoh na zádech, signalizace paží apod.), abychom zajistili viditelnost jezdce ze všech stran na 50 m.
Střih vhodný na cyklistiku
Střih bundy při jízdě na kole kryje bedra, paže, krk a zápěstí, chrání tak proti chladu i větru.
Manžety proti vnikání chladu pod bundu.
Postranní zipy v úrovni podpaží umožňují regulovat míru prodyšnosti. Bunda je vybavena 2 kapsami na ruce a jednou náprsní kapsou na zip. Kapuci lze složit do límce a lze ji přetáhnout i přes helmu.
Nepromokavost materiálu
Nepromokavost je zaručena nepropustnými švy a zátěrem materiálu. Nepromokavost materiálu se měří pomocí vodního sloupce a je vyjádřena v mm (test dle normy ISO 811). Čím je hodnota vyšší, tím je tkanina vůči vodě odolnější. Materiál i po 5 vypráních odolá tlaku 2000 mm vody (to odpovídá přibližně 1h přeháňce, tedy 6 cm deště za 1 hodinu).
Prodyšnost materiálu
Vodoodpudivý zátěr RET=12 zabraňuje srážení vody na oblečení. Abychom stanovili prodyšnost materiálu, měříme jeho odpor proti odpařování RET (testem dle normy ISO 11092). Čím je tato hodnota nižší, tím materiál snáze propouští vlhkost a tím je také prodyšnější.
Testujeme: RET < 9 = vysoce prodyšný materiál / 9 < RET < 12 = velmi prodyšný / 12 < RET < 20 = prodyšný / RET > 20 = málo prodyšný či neprodyšný materiál.
Vývoj s ohledem na životní prostředí
Podšívka a zátěr jsou barveny ve hmotě, a jsou tak šetrné k životnímu prostředí. Barvení během výroby vláken (Dope Dyed) navíc snižuje dopad procesu barvení na životní prostředí. Dochází k nižší spotřebě i nižšímu znečištění vody. Vata je recyklovaná z 90 %.