ELOPS

Městské elektrokolo s vysokým rámem Elops 900E námořnicky modré

24 999 Kč
32 499 Kč -23%
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8605298

Plně vybavené elektrokolo, které vám zajistí pohodlné a snadné ježdění po městě.

Je komfortní, má odpruženou vidlici na pohodlné přejíždění překážek na cestě a posed typický pro holandská kola. Dojezd s elektrickou asistencí od 40 do 70 km.

Barva: OCELOVĚ MODRÁ

  • SM Skladem
  • L/XL Skladem

Získejte +24999 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 2000 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

VÝDRŽ

Li-Ion baterie 36 V, 100% nabitá má dojezd až 70 km.

VÝKON

Motor v náboji zadního kola s točivým momentem 35 Nm.

POHODLÍ JÍZDNÍHO KOLA

Odpružená vidlice, řídítka holandského typu a široké sedlo pro vzpřímený posed.

SNADNÉ POUŽITÍ

Snížený rám, jednopřevodník, 7 rychlostí.

BEZPEČNOST KOLA

LED osvětlení, přední integrované v rámu, zadní v blatníku.

BRZDNÁ SÍLA

Mechanické kotoučové brzdy zajišťují účinné brzdění v každé situaci.

KOMPATIBILITA

Umožňuje montáž košíku a dětské sedačky na nosič.

Technické informace

Motor

Brushless motor v zadním kole s napětím 36 V a max. výkonem 250 W (hmotnost: 2,95 kg).
S maximálním točivým momentem 35 Nm. Tato hodnota udává, jak snadno si kolo poradí s překážkami (například se stoupáním do kopce). Motor je propojený se snímačem tempa, což umožňuje přizpůsobit míru elektrické asistence na základě šlapání.

Ovládání elektrické asistence

LCD displej na levé straně řídítek umožňuje ovládat kolo bez nutnosti pouštět řídítka. Vybírat můžete ze 3 režimů elektrické asistence: Režim Off – deaktivovaný (motor není v provozu).

Režim 1 - Ekonomický:
asistence až do 15 km/h. Režim 2 – Normal: asistence až do 22 km/h. Režim 3 – Power: asistence až do 25 km/h. Režim chůze (Režim 1 a stiskněte tlačítko „+“ po dobu 5 sekund): zajišťuje pomoc při vedení kola (asistence až 6 km/h).

Ostatní funkce displeje

Zobrazení zbývajícího dojezdu v procentech. Ukazuje okamžitou rychlost, celkovou ujetou vzdálenost, vzdálenost ujetou za den (TRIP: vynulování několikavteřinovým stisknutím tlačítka -),
vzdálenost dosažitelnou se zbývajícím dojezdem ve zvoleném režimu (TRIP TO GO). Přes displej můžete také rozsvítit osvětlení, což aktivuje i podsvícení displeje.
Integrovaný USB port umožňuje dobíjet smartphone nebo baterii.

Baterie

Velmi spolehlivé Li-Ion články LG/Samsung 36 V 11,6 Ah, kapacita 417 Wh.

Baterie je vyjímatelná pro usnadnění dobíjení (např. v kanceláři) a je zabezpečena klíčem proti krádeži (dva klíče jsou dodávány s kolem). Pozor: při jízdě musí být baterie uzamčena, aby správně držela na svém místě a nedocházelo k náhlému přerušování napájení. Hmotnost: 2,64 kg.

Výdrž baterie

Výdrž baterie s kapacitou 417 Wh umožňuje dojezd minimálně 40 km (v režimu 3 – Power) a maximálně 70 km (v režimu 1 – Ekonomický). Údaje o dojezdu jsou pouze přibližné, vypočítané pro osobu o hmotnosti 70 kg při jízdě v relativně rovném terénu.
Poznámka: výdrž baterie může být ovlivněna zatížením kola (hmotnost jezdce + nákladu), převýšením (stoupáním) na trase, počasím (chlad snižuje výdrž baterie) a tlakem v pláštích.

Rám

Díky rámu z hliníku 6061 je kolo lehké a dynamické. Nabízíme verzi s klasickým rámem, nebo se sníženým rámem, který umožňuje pohodlnější nasedání cyklistkám i cyklistům. Hmotnost rámu: 4,3–4,4 kg, podle velikosti a typu rámu. Barva: matná námořnická modř.

Vidlice

Rekreační odpružená hliníková vidlice Suntour NEX se zdvihem 63 mm tlumí nerovnosti na cestách a zajišťuje tak pohodlnější jízdu.

Brzdění

Přední a zadní mechanické kotoučové brzdy (ovládané lanky) na účinné brzdění bez ohledu na povětrnostní podmínky.
Brzdové páčky z hliníku. Servis: Semi-metalické brzdové destičky model Auriga Tektro (8325111)

Řídítka / představec / hlavové složení

Řídítka holandského typu a stavitelný představec o průměru 25,4 mm (1"1/8) z hliníku zajišťují pohodlný vzpřímený posed. Řídítka mají úchyty na sadu osvětlení CL 500 ( 8584259) na lepší boční viditelnost.

Sedlo / sedlovka

Hliníková sedlovka, průměr 28,6 mm. Široké sedlo vyrobené z pěny o různé tvrdosti v místech, kde sedlo může tlačit. Díky nastavitelnému zámku je možné upravit pozici sedla. Sedlová objímka o průměru 34,9 mm je utažená šroubem pro menší riziko odcizení sedla či sedlovky.

Viditelnost

Přední a zadní LED osvětlení AXA je napájeno baterií, je třeba je rozsvítit na displeji. Přední osvětlení je integrované v rámu, zadní osvětlení je integrované v zadním blatníku, aby bylo chráněné před poškozením. Intenzita svícení 20 lx. Umožňuje dosvit zadního světla na 30 m a předního na 150 m.
Zadní odrazka umístěná na nosiči.

Řazení/pedály

Jednopřevodník 42 zubů, hliníkové kliky o délce 170 mm, měnič 7 rychlostí s vodítkem, otočná řadicí rukojeť. Volnoběžka 7 rychlostí Shimano TZ500-7 14–28, řetěz KMC Z7 RB s antikorozní úpravou, 114 článků. Ujetá vzdálenost na 1 otočení klik: 3,21–6,42 m. Městské pedály z pryskyřice zajišťují pohodlné šlapání a jsou lehčí než hliníkové pedály.

Kola

Zesílená 28" kola (700) s hliníkovými dvoustěnnými ráfky a 36 paprsky.

Tuto velikost kol jsme zvolili proto, aby byla jízda pohodlnější a rychlejší.
Kola jsou upevněna šrouby s maticí, aby nelákala k odcizení.
Průměr osy zadního kola: 12 mm.
Průměr osy předního kola: 9 mm.

Pláště

Pláště 700x40c balónového typu rychle jedou, tlumí nerovnosti a zajišťují pohodlnější jízdu. Výztuha proti proražení na běhounu, reflexní pruhy po stranách ke zvýšení viditelnosti kola. Ventilky typu Schrader umožňují snadné huštění i na servisních stanicích. Ideální nahuštění je mezi 3,5 a 4 bar – nejdelší dojezd a nejmenší riziko defektu.

Vybavení

Zadní nosič, přední a zadní světlo napájené baterií, přední a zadní blatník, boční stojánek, kryt řetězu.

stojánek

Boční stojánek je přišroubovaný k rámu a je dostatečně robustní, aby udržel těžké elektrokolo a zajistil tak stabilní polohu kola při parkování. Nedokáže však udržet kolo s dětskou sedačkou a dítětem.

Kompatibilita s doplňky

Nosič s nosností 27 kg umožňuje montáž dětské sedačky na nosič nebo brašen Elops. Rám je vybavený navářkami na montáž řetězového zámku i zámku na rám typu Ringlock, který umožňuje zablokovat kolo.

Na řídítka je možné upevnit přední košík 500 12 l (8031536).
Toto kolo nebylo testováno a homologováno na jízdu s vozíkem.

Jak funguje elektrická asistence?

Elektrokolo umožňuje využívat při jízdě pomoc elektromotoru, abyste se příliš nenamáhali a nezapotili. Motor je v činnosti pouze, pokud šlapete do pedálů. Zapnutý motor poskytuje asistenci do max. rychlosti 25 km/h. Jakmile přestanete šlapat, motor se vypne. Pokud nechcete asistenci využít, můžete ji kdykoli přerušit a šlapat dále jako na klasickém kole. Elektrokolo bylo testováno i na jízdu v dešti.

Jakou velikost zvolit?

Nabízíme 2 velikosti a 2 provedení rámu. S, M: 155–175 cm. Velikost L/XL: 175–195 cm. Pokud jste na pomezí dvou velikostí, větší velikost kola vám zajistí pohodlnější, vyšší posed.

Hmotnost

Včetně pedálů a baterie: od 25,4 kg ve velikosti M.

Maximální nosnost

Toto kolo s elektrickou asistencí bylo schváleno podle evropské normy EN 15194 pro maximální nosnost 125 kg (kolo + uživatel + náklad).

Jak elektrokolo dobíjet?

Baterie je vyjímatelná a zabezpečená na klíč. Je možné ji nabíjet ze zásuvky přímo na kole, nebo ji vyjmout a nabíjet ji jinde. Nabíječka v balení. Baterie se nabije na plnou kapacitu za 5 h.

Údržba / uskladnění

Li-Ion baterie by se měla dobíjet pravidelně, není vhodné čekat, až bude úplně vybitá.
Baterie, která nebyla delší dobu používána, by měla být uložena v „pohotovostním režimu“ (stiskněte tlačítko napájení baterie po dobu alespoň 10 sekund). Měla by být nabitá na 80 %. Obecně je vhodné baterii dobít alespoň jednou za 3 měsíce. Baterie by se měla skladovat na suchém a teplém místě (25 °C).

Přeprava / recyklace

Li-ion baterie podléhají zvláštním nařízením ohledně přepravy (lodí, letadlem). Dokument s názvem MSDS, který k baterii kola náleží, si můžete vyžádat v cyklistickém oddělení prodejny Decathlon. Každá země má vlastní organizaci a partnery na recyklaci baterií. Baterii, která již dosloužila, můžete odevzdat do servisu v jakékoli prodejně Decathlon. Postaráme se o její odeslání k recyklaci. Je to součástí našeho ekologicky šetrného přístupu.

Dostupnost náhradních dílů

10 let dostupnosti elektrických částí (motor, baterie, elektrické komponenty).

Doporučená údržba

1) Před každým úkonem údržby na elektrickém kole (čištění, údržba mechanických nebo elektrických součástí) je nezbytně nutné vyjmout baterii a odpojit kolo od elektrického proudu. 2) Pravidelně servisujte převody (řetěz je třeba vyčistit a promazat). 3) Nepoužívejte vysokotlaký čistič.

Doporučení ke skladování

Kolo skladujte nejlépe uvnitř nebo alespoň přikryté plachtou. Také doporučujeme při delším uskladnění z kola vyjmout baterii a uložit ji na bezpečném místě při pokojové teplotě, jak je upřesněno v návodu.

Omezení použití

Vlhké prostředí je extrémně korozivní pro mechanické a kovové části, proto důrazně doporučujeme pravidelně mazat převody jízdního kola.
Doporučujeme také občas otřít navlhčeným hadříkem kontaktní body (řídítka, sedlovku atd.) a odstranit případné usazeniny soli nebo stopy vlhkosti.

Koncepce

Kolo bylo navrženo a vyvinuto v Lille naším týmem inženýrů a designéru. Sestaveno v Portugalsku.

Vzkaz vývojového týmu

Elektrokolo umožňuje snadné a rychlé přesuny po městě – nezpotíte se, přijedete včas a můžete si s sebou vzít vše, co potřebujete. Díky tomu se kolo může stát dopravním prostředkem na každodenní přesuny po městě. Sportujte během dojíždění! "

Záruka

2

Hmotnost

24.4 kg

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Hliník

RADY PRO SKLADOVÁNÍ

Pokud je to možné:
Kolo skladujte nejlépe uvnitř nebo alespoň přikryté plachtou. Před uskladněním na delší dobu (několik měsíců) vyjměte baterii a uložte ji na bezpečném místě s pokojovou teplotou.

Pokyny pro uživatele

Kolo není určené na použití jako horské nebo trekové kolo.

Schváleno

Toto kolo testovali členové našeho vývojového týmu a následně také naši spolupracovníci z řad aktivních cyklistů přímo v terénu, abychom ověřili, že co nejlépe odpovídá potřebám cílových uživatelů.

VIDEO

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi