VAN RYSEL

Kolo XCR Tri Ultegra DI2

187 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8758201

XCR je určeno na dlouhé triatlony. Je výsledkem spolupráce s odborníkem na aerodynamiku, společností Swiss Side.

Každý díl byl navržen tak, aby nabízel nejnižší odpor při pohybu vpřed, což z kola dělá jedno z nejrychlejších triatlonových kol ve své kategorii.

Barva: -

  • XS Není skladem online
  • S Není skladem online
  • M Není skladem online
  • L Není skladem online
  • XL Není skladem online

Získejte +187999 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 2000 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

AERODYNAMIKA

Vývoj v CFD a aerodynamickém tunelu se Swiss Side pro optimalizaci každého mm².

Efektivní přenos energie

Rám a vidlice z vysokomodulového karbonu.

MOŽNOST NASTAVENÍ

Více distančních prvků pro nastavení výšky a úhlu řídítek.

SNADNÝ PŘENOS

Bento box upevněný na horní rámovou trubku a tool box integrovaný v rámu.

SNADNÁ MONTÁŽ / DEMONTÁŽ

Díky montáži na platformě je možné řídítka demontovat pomocí 2 šroubů.

HMOTNOST

8,7 kg ve vel. M. Rám: 1490 g. Vidlice: 490 g.

Technické informace

Jaké jsou rozdíly mezi XCR UCI a XCR TRIATLON?

XCR Tri nabízí kokpit, který splňuje očekávání triatlonistů ohledně posedu, s možností maximálního nastavení délky a šířky díky montážní desce a specifickým triatlonovým nástavcům a opěrkám rukou. Součástí rámu Tri je také box na nářadí a bento box.
XCR UCI bylo navrženo v souladu s normami UCI, a proto má omezenou pozici kokpitu (hloubku a šířku).

Rám XCR, to je šelma na kolech... a velmi rychlá!

Rám XCR je vyrobený z vysokomodulového karbonu, který splňuje požadavky nejvyšší úrovně cyklistiky. Nejlepší karbonová vlákna byla vybrána a sestavena tak, aby kombinovala dynamiku a lehkost. Byl navržen ve spolupráci se Swiss Side, která díky svým odborným znalostem v oblasti aerodynamiky umožnila optimalizaci každého prvku na kole.
Denis Chevrot, dvojnásobný mistr Evropy v Ironmanu, jezdí na XCR a podílel se na jeho vývoji.

Nastavitelný kokpit

Při triatlonových závodech hraje důležitou roli pro výkonnost závodníka jeho posed na kole. Proto jsme vyvinuli řídítka, která lze nastavit: Výška, šířka, hloubka a úhel díky různým prvkům, jako je plošina podpírající nástavce a různé distanční prvky (výška 20 až 95 mm, úhel 0° až 30°).
Nástavce jsme navrhli tak, aby kombinovaly maximální nastavitelnost s dokonalou ergonomií.

skupina Shimano ULTEGRA Di2

Zvolili jsme řadu CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170, která je velmi výkonná a spolehlivá:

levá páčka Shimano Dura Ace ST-R9180,
pravá páčka Shimano Dura Ace ST-R9180,
tlačítka SW-R9160
čelisti hydraulických brzd Ultegra R8170,
přesmykač Ultegra FD-R8150,
měnič Ultegra RD-R8150 12R,
kazeta 12 rychlostí R8170 11-34,
převodník R8170 52x36,
velikost klik:
XS/S 170 mm, M/L 172,5 mm, XL 175 mm.

Integrovaný snímač Inpeak

Zvolili jsme snímače Inpeak, protože jsou spolehlivé a mají maximální přesnost.
Jedná se o Inpeak powercrank-E single (na levé klice).
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/.

Kola Swiss Side / pláště Michelin

Kola Swiss Side patří k nejrychlejším na trhu a je logické, že jsme vybrali modely Hadron² Classic, které jsou jedničkou v aerodynamice.
Přední kolo: Hadron² Ultimate 625, zadní kolo: Hadron² Ultimate 800.
S úspornějšími náboji a paprsky DT Swiss nabízí Hadron² Classic nejvýkonnější aerodynamická kola.

Pláště Michelin power cup Tubeless ready 700×25.
Doporučené nahuštění: 5–8 bary.
Max. šířka plášťů: 30 mm.

Upozornění a nastavení


Upozornění: Nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není brzda nasazená na kola, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.

Pokud se kotouč dotýká kola, je třeba vyrovnat kolo a brzdový třmen. Postupujte takto:

Povolte osu kola. Silně zabrzděte a současně utáhněte osu kola. Pokud se kotouč stále dotýká kola, povolte třmen brzdy a postupujte stejným způsobem. Pokud se vám problém nepodaří vyřešit, zastavte se s kolem v servisu v jakékoli prodejně Decathlon.

Zajetí destiček

Jeďte na rovném a suchém povrchu bez překážek.
Je velmi důležité střídat přední a zadní brzdu a dodržovat následující postup.
1. krok: jeďte rychlostí 15 km/h a postupně brzděte na 5 km/h, opakujte 10krát.
2. krok: jeďte rychlostí 20 km/h a postupně brzděte na 5 km/h, opakujte 10krát.
3. krok: jeďte rychlostí 25 km/h a postupně brzděte na 5 km/h, opakujte 10krát.
Mezi jednotlivými kroky zpomalte a ujeďte několik desítek metrů.

Rady k údržbě

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Jak zvolit správnou velikost?

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.

V ideálním případě vám doporučujeme provést posturální studii, abyste mohli plně využít výkonu svého kola.

Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak cyklisté, kteří preferují pohodlnější posed na dlouhé trasy, spíše ocení kolo s větším rámem.

Pedály

Dodáváme bez pedálů.

Informace o kole

Veškeré informace o svém kole a návod naleznete pod odkazem: https://support.decathlon.cz

Záruka

Na karbonový rám a vidlici poskytujeme záruku 5 let.

Hmotnost

9.5 kg

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Uhlík

Schváleno

Kolo bylo vyvinuto, testováno a schváleno ve spolupráci s týmy Decathlon AG2R Team a Van Rysel Roubaix, a to na nejprestižnějších světových závodech a s Denisem Chevrotem, dvojnásobným mistrem Evropy v závodě Ironman.

Pokyny k údržbě

Neperte.

Nečistěte chemicky.

Nežehlete.

Nesušte v sušičce.

Nebělte.

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi