VAN RYSEL

Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star

NOVÁ NIŽŠÍ CENA
137 999 Kč
PŮVODNÍ CENA 149 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8812540

Ukažte cestu, jezděte na RCX 2 Pro edice North Star. Tato kolekce je připravena na mezinárodní závody ve dne i v noci.

North Star je nejvyšší verzí modelu RCX 2 s rámem PRO: Kolo s vysokomodulovými vlákny. Ultralehké, rychlé a pohotové... připněte si číslo a připravte se na vzlet!

  • XS Skladem
  • S Skladem
  • M Skladem
  • L Skladem
  • XL Skladem

Získejte +137999 bodů za nákup tohoto produktu  

    Naše služby:

    Klíčové vlastnosti

    Efektivní přenos energie

    Rám s vysokomodulovými vlákny PRO.

    NÍZKÁ HMOTNOST

    7,35 kg ve vel. M.

    PŘILNAVOST

    Kola DUKE BACCARA pro jízdu s nízkým tlakem v kluzkém terénu.

    PŘESNOST

    Elektrické řazení SRAM Force AXS 12 rychlostí.

    BRZDNÁ SÍLA

    Hydraulické kotoučové brzdy.

    Technické informace

    Kolekce NORTH STAR

    Tato výjimečná kolekce připomíná legendární závody, které se konají v noci. V kolekci najdete kolo, brýle PERF 900 a čepici na nošení po závodě. Kromě toho, že je kolo připraveno k závodění s koly DUKE a ráfky na galusky DUGAST, nabízí vám to nejlepší ze zkušeností společnosti VAN RYSEL s PRO verzí rámu RCX2. Kolo je vybaveno sadou SRAM FORCE AXS, karbonovými řídítky ZIPP a karbonovou sedlovkou ZIPP.

    RCX 2 rám PRO

    Nejvyšší verze rámu RCX 2 PRO s ultra vysokomodulovými vlákny pro ještě větší lehkost a tuhost pro nejnáročnější cyklisty. Rám jsme oproti původnímu modelu na mnoha místech vylepšili. Zejména jde o snazší odvod bahna díky většímu rozestupu ve spojení sedlové trubky a zadní vidlice.
    Také jsme zvedli rám a přepracovali tvar horní trubky, aby se kolo pohodlněji nosilo na rameni.

    Rám a vidlice

    Rám a vidlice 100% vysokomodulový karbon. Rám homologovaný UCI.
    Lanka vedená spodní trubkou rámu. Hmotnost nalakovaného rámu ve velikosti M: 966 g. Hmotnost vidlice: 425 g.

    Převody

    Nová sada SRAM FORCE AXS 12 rychlostí. Tato elektronická přehazovačka je velmi přesná a mimořádně rychlá. Změna převodů je hračka i při stoupání. Systém má vyjímatelnou externí baterii, která je umístěná na přehazovačce. Pro optimální využití sady SRAM FORCE vám doporučujeme si stáhnout aplikaci SRAM CONNECT. Řadicí páčky: SRAM FORCE D2
    Měnič: SRAM FORCE AXS D2.
    Řetěz: SRAM FORCE na 12 rychlostí.

    Údržba převodů

    Pravidelná údržba hnací soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

    Převodník / kazeta


    Kliky a převodník SRAM FORCE 40 zubů.
    12rychlostní kazeta: SRAM FORCE 10/33.
    Délka klik se odvíjí od velikosti kola: XS: 165 mm. S: 170 mm. M: 172,5 mm.
    L/XL: 175 mm.
    Středové složení: SRAM DUB PF 86,5.

    Cyklokrosová kola DUKE BACCARA

    Kola DUKE Baccara X-Machine jsou karbonová kola na galusky vhodná pro cyklokrosové závody, univerzální na všechny typy povrchů (písek, bláto, tráva atd.). Šířka 27,6 mm zajišťuje lepší přilnavost pláště a snižuje riziko jeho uvolnění. Náboj DT SWISS 240.
    Výška profilu: 17,5 mm.
    Přední osa: 100 x 12
    Zadní osa: 142 x 12.
    Galusky od 28 mm do 38 mm.

    Galusky Dugast Typhoon

    Galusky DUGAST jsou měřítkem ve světě cyklokrosu. Model Typhoon je navržen pro soutěže a má velmi univerzální profil. Díky konstrukci 100% tvarované bavlny můžete těžit z vynikající odolnosti proti propíchnutí, nízkého valivého odporu a skvělé ovladatelnosti v zatáčkách. Hmotnost: 390 g.
    Max. tlak: 5 bar.
    33 mm

    Brzdy

    Kotoučové brzdy SRAM FORCE jsou hydraulické, tzn. že zajišťují postupné a výkonnější brzdění než hydromechanické brzdy. Přední i zadní kotouč s průměrem 160 mm. Je nezbytné brzdy zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Obě brzdy musí být řádně zajeté. Zajetí zajišťuje lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.

    Údržba hydraulických brzd

    Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
    Utěsnění je zajištěno hadičkou.

    Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.

    Upozornění a nastavení


    Upozornění: nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není kolo nasazené, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.
    Pokud se kotouč dotýká třmene, proveďte následující, abyste znovu vyrovnali kolo a třmen:

    - Povolte osu kola. - Silně zabrzděte a současně utáhněte osu kola. - Pokud se kotouč stále dotýká kola, povolte třmen brzdy a postupujte stejným způsobem. - Pokud se vám problém nepodaří vyřešit, zastavte se s kolem v servisu v jakékoli prodejně Decathlon.

    Řídítka / představec / hlavové složení

    Řidítka: ZIPP SL 70 ERGO karbon Reach 70 / Drop 128 mm.
    Šířka:
    XS / S: 400 mm.
    M/L/XL: 420 mm.

    Představec:
    ZIPP hliníkový, úhel 6°.
    Délka: XS: 70 mm. S: 80 mm. M: 90 mm.
    L: 100 mm, XL: 110 mm.

    Sedlo / sedlovka

    Sedlo: Fizik Vento Argo X3.
    Sedlovka: ZIPP SL Speed karbon 27,2 mm.
    Délka:
    XS / S: 300 mm.
    M/L/XL: 400 mm.

    Pedály

    Dodáváme bez pedálů.

    Hmotnost

    7,35 kg ve velikosti M bez pedálů.

    Údržba vašeho kola

    Rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že krosová či gravel kola vyžadují zvláštní údržbu. Jejich materiál je často velmi namáhán, a tak je pravidelná údržba kola nezbytností. Převody musíte měnit častěji než u silničního kola. Pravidelně kontrolujte utažení os kol, objímek sedlovky či představce.

    Kde je možné jezdit s gravel kolem?

    Gravel je obecný pojem, který v sobě zahrnuje více typů kol.
    Toto je především krosové kolo. Není určeno na přenos věcí, jelikož nemá zesílené osy kol.
    Rám navíc nemá otvory na nosiče či blatníky. S řádnými plášti jej však můžete používat na sportovní vyjížďky, jen se vyvarujte kamenitých horských sjezdů.

    Životnost převodového ústrojí

    Při nákupu kola a výběru přehazovačky a řetězu je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
    Níže uvedené hodnoty jsou průměrné hodnoty, jsou uvedeny jako orientační a budou se značně lišit v závislosti na údržbě.
    Průměrná životnost řetězu na krosovém kole je při dobré údržbě 4000 km.
    Průměrná životnost kazety na krosovém kole je při dobré údržbě 6000-10 0000 km.

    Rozdíl mezi RCX 2 a RCX 2 PRO

    Karbonový rám je určený především svou geometrií, svým tvarem a layupem. Layup znamená uspořádání karbonových vláken. Všechna vlákna totiž nemají stejné vlastnosti.
    Rám modelu RCX 2 je vyroben pouze z vysokomodulových karbonových vláken. Rám modelu RCX 2 PRO je vyroben z výjimečných vláken, která umožňují zvýšit tuhost rámu na nejnamáhanějších místech a současně o něco snížit hmotnost rámu.
    Díky tomu je model RCX 2 PRO určený na skutečně vysoce výkonnostní jízdu.

    UCI limity

    V případě, že budete kolo používat na cyklokrosových závodech pod UCI, zkontrolujte si, zda kolo splňuje požadavky dle organizátora závodu. Jestli je kolo v souladu s pravidly UCI.

    Záruka

    Záruka na rám 5 let

    Hmotnost

    8 kg

    Koncepce a technologie výrobku

    Složení

    Rám: 100.0% Uhlík

    Schváleno

    Model RCX 2 PRO, na kterém jezdí cyklokrosový tým Van Rysel, se již osvědčil v mezinárodních soutěžích.

    Pokyny k údržbě

    Neperte.

    Nečistěte chemicky.

    Nežehlete.

    Nesušte v sušičce.

    Nebělte.

    Obrázky

    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star
    Cyklokrosové kolo RCX 2 PRO North Star

    VIDEO

    Hodnocení zákazníků

    Otázky a odpovědi