bannerhp__picture-

Jsme fotbalová značka Decathlonu, vytvořená fotbalisty pro fotbalisty

V rámci značky KIPSTA máme velmi jasné cíle: pomáhat a zlepšovat vaši pravidelnou fotbalovou zábavu a prodlužovat čas strávený na hřišti pomocí produktů, které navrhujeme a vyrábíme pro vaše potěšení. Ať už jste začátečník nebo zkušený hráč, právě díky tomu, že vás pozorujeme při zápase nebo na tréninku, jsme schopni navrhnout a vyrobit produkty, které nejlépe vyhovují vašemu způsobu hraní fotbalu, a to za velmi příznivé ceny.
Pojďme společně zlepšit každodenní život fotbalistů.

Historie značky KIPSTA

KIPSTADIUM: Naše designové centrum

KIPSTADIUM v Tourcoing na severu Francie je výzkumným a vývojovým centrem pro design a vývoj všech produktů souvisejících s fotbalem pod značkou KIPSTA. Náš tým tvoří fotbalisté, kteří jsou vášnivými fanoušky této hry – inženýři, designéři a produktoví manažeři – a doplňuje ho testovací centrum pro ověřování a certifikaci všech nových výrobků. Právě toto know-how vkládáme do všech našich výrobků, abyste mohli hrát na jakékoliv úrovni, s vybavením, které je skvělou kombinací designu a technologie za opravdu konkurenceschopné ceny.

KIPSTADIUM: Naše designové centrum
KIPSTA je tu více než 20 let

KIPSTA je tu více než 20 let

KIPSTA byla značka Decathlonu zabývající se výrobky na týmové sporty, jako jsou fotbal, basketbal, ragby, volejbal, házená, pozemní hokej, kriket a baseball. Od roku 2016 je značka KIPSTA vyhrazena pouze na fotbalové produkty Decathlon. Již více než 20 let navrhujeme a vyrábíme produkty pro fotbalisty, muže i ženy, chlapce i dívky, bez ohledu na jejich věk a úroveň dovedností. Naše zkušené týmy vyvíjejí produkty, které vám pomohou naplno využít vaši vášeň pro hru, ať už jste na jakékoliv úrovni.

Vývojové centrum KIPSTA

Vývovjové centrum KIPSTA Futsal Lab

Úspěchy

Milan Petržela x Decathlon!

Milan Petržela x Decathlon!

Decathlon s radostí oznamuje novou spolupráci s Milanem Petrželou, jedním z nejúspěšnějších českých fotbalistů, který se stal ambasadorem značky Kipsta v České republice. Tato spolupráce symbolizuje spojení vytrvalosti, odhodlání a lásky k fotbalu – hodnot, které sdílíme jak v Decathlonu, tak i s Milanem Petrželou.

V rámci tohoto partnerství nebude Milan Petržela pouze reprezentovat kopačky Kipsta, ale také se bude podílet na inspiraci mladých fotbalistů a fotbalistek po celé České republice. Díky této spolupráci přinášíme nejen profesionální vybavení pro hráče všech úrovní, ale také inspiraci a motivaci prostřednictvím videí a rozhovorů, které s Milanem připravujeme. Naším společným cílem je rozvíjet lásku k fotbalu a ukázat, že na vrchol se může dostat každý nadšený fotbalista. Společně se budeme snažit posouvat fotbal v Decathlonu na novou úroveň a inspirovat další generace sportovců!

Decathlon je hlavním partnerem FK Arsenal Česká Lípa!

Decathlon se stal hlavním partnerem FK Arsenal Česká Lípa! Jedná se o první krok Decathlonu do klubového fotbalu na české scéně, který rozhodně nebude poslední! A v čem přesně spočívá spolupráce s klubem z třetí nejvyšší soutěže? Celý oddíl postupně oblečeme od hlavy až k patě do naší fotbalové značky Kipsta, vybavíme ho tréninkovými pomůckami nejen na hřiště, a hráčům pomůžeme doplnit energii formou výživových doplňků Aptonia.

A to nejlepší nás teprve čeká! Ještě letos se hráči Arsenalu objeví na trávníku v exkluzivních zápasových dresech Kipsta – vůbec poprvé v českém fotbale!

Decathlon je hlavním partnerem FK Arsenal Česká Lípa!
Kipsta vyhrává Evropskou ligu UEFA a Evropskou Konferenční ligu UEFA!

Kipsta vyhrává Evropskou ligu UEFA a Evropskou Konferenční ligu UEFA!

Další vítězství pro KIPSTU! UEFA vybrala naši fotbalovou značku jako oficiálního dodavatele míčů pro Evropskou ligu UEFA a Evropskou konferenční ligu UEFA. Evropská liga UEFA a Evropská konferenční liga UEFA jsou považovány za dvě nejprestižnější evropské klubové soutěže mužů po Lize mistrů UEFA a sdružují kvalifikované kluby z 55 evropských zemí sdružených v UEFA.

Od sezóny 2024-2025 a po dobu tří let se budou všechny zápasy hrát s míčem OMB (Official Match Ball) navrženým a vyrobeným týmy KIPSTA a oceněným značkou FIFA QUALITY PRO.

Společnost KIPSTA, která je již dodavatelem míčů pro francouzskou Ligue 1 Uber Eats a Ligue 2 BKT, ale také pro belgickou Jupiler Pro League, učinila nový krok v profesionálním fotbale. Opět tak prokázala, že její míče splňují nejpřísnější technické požadavky, a dostává se do povědomí největších evropských stadionů.

Kipsta, oficiální dodavatel míčů pro Ligue 1a Ligue 2 v období 2022-2027

Společnost Kipsta bude dodávat oficiální míče pro zápasy Ligue 1 Uber Eats a Ligue 2 BKT v každé sezóně od roku 2022/23 do roku 2026/27. Značka Kipsta, uznávaná pro své technologické know-how a závazek ke kvalitě, je nyní 100% fotbalovou značkou. Prémiové zápasové míče Kipsta, které byly navrženy ve Francii, jsou schváleny jako FIFA QUALITY PRO a jsou testovány na kvalitu v každé fázi výrobního procesu. S oficiálními zápasovými míči Ligue 1 Uber Eats a Ligue 2 BKT chce značka Kipsta prezentovat své odborné znalosti na nejvyšší francouzské úrovni. LFP s potěšením vítá na palubě nového partnera pro své stěžejní soutěže. Díky značce Kipsta využijí Ligue 1 Uber Eats a Ligue 2 BKT sílu sítě Decathlon, přední světové značky sportovního maloobchodu a oblíbené francouzské společnosti.

Kipsta oficiálním partnerem Belgické ligy Pro League od roku 2023

Kipsta, fotbalová značka Decathlonu, bude od sezóny 2023-2024 oficiálním partnerem Pro League. Společnost Decathlon a Pro League uzavřely dohodu na 5 sezón pro Jupiler Pro League, 1B Pro League, Croky Cup a Supercup. Od té doby se tyto soutěže budou hrát s oficiálním zápasovým míčem Kipsta, zápasovým míčem s označením FIFA Quality Pro. Kromě toho se Decathlon stane také strukturálním partnerem aktivit Football & Community v rámci Pro League. Pro League a Decathlon v posledních měsících spolupracovaly na strukturálním pokračování spolupráce pro Superpohár 2021. Tato jednání nyní vyústila ve víceletou smlouvu pro belgický profesionální fotbal, která začne platit od sezóny 2023-2024. To znamená, že - poprvé v historii - budou všechny divize Pro League, mladší i starší, hrát se stejným zápasovým míčem.

Barrio by Séan Garnier! Odhalte svůj styl. Kdekoliv... Kdykoliv!

V roce 2022 spojila značka KIPSTA | IMVISO při vývoji nových bot na street football síly s jedním z nejlepších street fotbalistů na světě a to Seanem Garnierem.

Kopačky Barrio jsou inspirovány hráči hrajícími Street Football. Zdobí je detaily inspirované slavnými hráči a poskytují ty nejlepší zážitky při hře ve městě. Street Football (nebo také Street Soccer či Foot de rue) je jeden z nejhranějších druhů fotbalu na světě. Právě zde se zrodily ty největší hvězdy. Pokud vás zastaví jen noc, vstupte a staňte se součástí historie BARRIO.

Při vývoji těchto ikonických kopaček nám pomáhali ti nejslavnější hráči: Séan Garnier a hráči týmu S3 Freestyle Andréas Cetkovic, Soufiane Bencock.

Jdme na nejslavnějších na futsalových hřištích!

Kipsta - Futsal je opravdu hrdá, že může vidět naši obuv na nejnáročnějších hřištích, je to potvrzení dokonalosti našich výrobků! Je šílené mít boty Kipsta ve finále Ligy mistrů ve futsalu!!! Možná nejpůsobivější je, že Kipsta má 3 různé boty, které používají 3 různí hráči, na stupních vítězů.

Tito hráči jsou technickými partnery a jsou ve futsalovém světě velmi dobře známí, s mnoha kolektivními i individuálními tituly. Technickými partnety jsou například Joao Matos, André Sousa, Adolfo nebo Solano. Hráči jsou součástí naší celosvětové sítě partnerů/ambasadorů, kteří nás doprovázejí při společném vývoji produktů a kteří budou jistě hlavními aktéry při rozvoji.

Napsali o nás

Po Evropské a Konferenční lize i ta česká? Proč ne, říká výrobce fotbalových míčů Kipsta

Po Evropské a Konferenční lize i ta česká? Proč ne, říká výrobce fotbalových míčů Kipsta

„Nejsme jen maloobchodní prodejce, ale značka, která může produkovat nejlepší fotbalové míče na světě,“ říká v rozhovoru Kieran O'Shea, komerční ředitel profesionálních partnerů Kipsta, což je značka sportovního řetězce Decathlon. Jak se míče vyrábí a testují? A na jaké soutěže firma cílí?

Po francouzské a belgické lize má Kipsta nyní oficiální míč i pro Evropskou a Konferenční ligu. Na jak dlouho se kontrakt uzavírá a jaké jsou v této spolupráci vaše hlavní cíle a motivace?

Spolupráce pro Evropskou i Konferenční ligu jsou uzavřené na tři roky. Chceme, aby profesionální hráči napříč Evropou, kteří se utkávají v těchto soutěžích, byli s naším míčem spokojeni a ocenili ho při hře. Naším cílem je, aby naši zákazníci po celém světě pochopili, že kvalita našeho míče je dostatečně ...

Milan Petržela se stal ambasadorem značky Kipsta

Milan Petržela se stal ambasadorem značky Kipsta

Fotbalista Slovácka a hrající legenda české ligy Milan Petržela uzavřel partnerství se značkou Kipsta. Decathlon tak na českém trhu potvrzuje další expanzi, která má za cíl ukázat spotřebitelům, že špičkové vybavení může být dostupné všem.

Ligová legenda

Milan Petržela, držitel rekordu v počtu odehraných zápasů v české lize, se stává ambasadorem fotbalové značky Kipsta. V rámci partnerství je této fotbalové legendě poskytnuto tréninkové vybavení, a zejména fotbalové kopačky, ve kterých už hraje od začátku sezóny.

Milan Petržela nebude reprezentovat pouze kopačky Kipsta, ale také se bude podílet na inspiraci mladých fotbalistů a fotbalistek ...

Naše produkty