Jsme fotbalová značka Decathlonu, vytvořená fotbalisty pro fotbalisty
Historie značky KIPSTA
KIPSTADIUM: Naše designové centrum
KIPSTADIUM v Tourcoing na severu Francie je výzkumným a vývojovým centrem pro design a vývoj všech produktů souvisejících s fotbalem pod značkou KIPSTA. Náš tým tvoří fotbalisté, kteří jsou vášnivými fanoušky této hry – inženýři, designéři a produktoví manažeři – a doplňuje ho testovací centrum pro ověřování a certifikaci všech nových výrobků. Právě toto know-how vkládáme do všech našich výrobků, abyste mohli hrát na jakékoliv úrovni, s vybavením, které je skvělou kombinací designu a technologie za opravdu konkurenceschopné ceny.
KIPSTA je tu více než 20 let
KIPSTA byla značka Decathlonu zabývající se výrobky na týmové sporty, jako jsou fotbal, basketbal, ragby, volejbal, házená, pozemní hokej, kriket a baseball. Od roku 2016 je značka KIPSTA vyhrazena pouze na fotbalové produkty Decathlon. Již více než 20 let navrhujeme a vyrábíme produkty pro fotbalisty, muže i ženy, chlapce i dívky, bez ohledu na jejich věk a úroveň dovedností. Naše zkušené týmy vyvíjejí produkty, které vám pomohou naplno využít vaši vášeň pro hru, ať už jste na jakékoliv úrovni.
Vývojové centrum KIPSTA
Vývovjové centrum KIPSTA Futsal Lab
Úspěchy
Milan Petržela x Decathlon!
Decathlon s radostí oznamuje novou spolupráci s Milanem Petrželou, jedním z nejúspěšnějších českých fotbalistů, který se stal ambasadorem značky Kipsta v České republice. Tato spolupráce symbolizuje spojení vytrvalosti, odhodlání a lásky k fotbalu – hodnot, které sdílíme jak v Decathlonu, tak i s Milanem Petrželou.
V rámci tohoto partnerství nebude Milan Petržela pouze reprezentovat kopačky Kipsta, ale také se bude podílet na inspiraci mladých fotbalistů a fotbalistek po celé České republice. Díky této spolupráci přinášíme nejen profesionální vybavení pro hráče všech úrovní, ale také inspiraci a motivaci prostřednictvím videí a rozhovorů, které s Milanem připravujeme. Naším společným cílem je rozvíjet lásku k fotbalu a ukázat, že na vrchol se může dostat každý nadšený fotbalista. Společně se budeme snažit posouvat fotbal v Decathlonu na novou úroveň a inspirovat další generace sportovců!
Decathlon je hlavním partnerem FK Arsenal Česká Lípa!
Decathlon se stal hlavním partnerem FK Arsenal Česká Lípa! Jedná se o první krok Decathlonu do klubového fotbalu na české scéně, který rozhodně nebude poslední! A v čem přesně spočívá spolupráce s klubem z třetí nejvyšší soutěže? Celý oddíl postupně oblečeme od hlavy až k patě do naší fotbalové značky Kipsta, vybavíme ho tréninkovými pomůckami nejen na hřiště, a hráčům pomůžeme doplnit energii formou výživových doplňků Aptonia.
A to nejlepší nás teprve čeká! Ještě letos se hráči Arsenalu objeví na trávníku v exkluzivních zápasových dresech Kipsta – vůbec poprvé v českém fotbale!
Kipsta vyhrává Evropskou ligu UEFA a Evropskou Konferenční ligu UEFA!
Další vítězství pro KIPSTU!
UEFA vybrala naši fotbalovou značku jako oficiálního dodavatele míčů pro Evropskou ligu UEFA a Evropskou konferenční ligu UEFA.
Evropská liga UEFA a Evropská konferenční liga UEFA jsou považovány za dvě nejprestižnější evropské klubové soutěže mužů po Lize mistrů UEFA a sdružují kvalifikované kluby z 55 evropských zemí sdružených v UEFA.
Od sezóny 2024-2025 a po dobu tří let se budou všechny zápasy hrát s míčem OMB (Official Match Ball) navrženým a vyrobeným týmy KIPSTA a oceněným značkou FIFA QUALITY PRO.
Společnost KIPSTA, která je již dodavatelem míčů pro francouzskou Ligue 1 Uber Eats a Ligue 2 BKT, ale také pro belgickou Jupiler Pro League, učinila nový krok v profesionálním fotbale. Opět tak prokázala, že její míče splňují nejpřísnější technické požadavky, a dostává se do povědomí největších evropských stadionů.
Napsali o nás
Po Evropské a Konferenční lize i ta česká? Proč ne, říká výrobce fotbalových míčů Kipsta
„Nejsme jen maloobchodní prodejce, ale značka, která může produkovat nejlepší fotbalové míče na světě,“ říká v rozhovoru Kieran O'Shea, komerční ředitel profesionálních partnerů Kipsta, což je značka sportovního řetězce Decathlon. Jak se míče vyrábí a testují? A na jaké soutěže firma cílí?
Po francouzské a belgické lize má Kipsta nyní oficiální míč i pro Evropskou a Konferenční ligu. Na jak dlouho se kontrakt uzavírá a jaké jsou v této spolupráci vaše hlavní cíle a motivace?
Spolupráce pro Evropskou i Konferenční ligu jsou uzavřené na tři roky. Chceme, aby profesionální hráči napříč Evropou, kteří se utkávají v těchto soutěžích, byli s naším míčem spokojeni a ocenili ho při hře. Naším cílem je, aby naši zákazníci po celém světě pochopili, že kvalita našeho míče je dostatečně ...
Milan Petržela se stal ambasadorem značky Kipsta
Fotbalista Slovácka a hrající legenda české ligy Milan Petržela uzavřel partnerství se značkou Kipsta. Decathlon tak na českém trhu potvrzuje další expanzi, která má za cíl ukázat spotřebitelům, že špičkové vybavení může být dostupné všem.
Ligová legenda
Milan Petržela, držitel rekordu v počtu odehraných zápasů v české lize, se stává ambasadorem fotbalové značky Kipsta. V rámci partnerství je této fotbalové legendě poskytnuto tréninkové vybavení, a zejména fotbalové kopačky, ve kterých už hraje od začátku sezóny.
Milan Petržela nebude reprezentovat pouze kopačky Kipsta, ale také se bude podílet na inspiraci mladých fotbalistů a fotbalistek ...