(1) Základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči spotřebiteli v případě, že prodaný výrobek má fyzickou nebo právní vadu (záruka), je stanoven v ustanoveních zákona o občanském zákoníku, zejména v § 556 a následujících občanského zákoníku.
(2) Na Výrobky nabízené v rámci Internetového obchodu se může vztahovat záruka výrobce. Podrobné podmínky záruky a doba jejího trvání jsou pak uvedeny v záručním listu vystaveném garantem a přiloženém k Výrobku.
(3) Prodávající je povinen poskytnout Spotřebiteli Výrobek bez vad.
(4) Reklamaci týkající se zakoupeného Výrobku může Spotřebitel uplatnit zejména písemně na adrese: SPORTANO Sp. z o.o. ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra nebo prostřednictvím e-mailu: kontakt@sportano.pl. Obvykle se doporučuje doručit Výrobek Prodávajícímu spolu s reklamací, aby jej mohl Prodávající přezkoumat.
(5) Má-li prodaný Výrobek vadu, může Spotřebitel s výhradou ustanovení občanského zákoníku:
a) učinit prohlášení o snížení Ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud Prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele nevymění vadný Výrobek za bezvadný nebo takovou vadu neodstraní. Snížená Cena musí být v takovém poměru ke Smluvní ceně, v jakém zůstává hodnota Výrobku s vadou k hodnotě Výrobku bez vady. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada Výrobku nepodstatná;
b) požadovat výměnu Produktu za Produkt bez vady nebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit vadný Výrobek za bezvadný nebo vadu odstranit v přiměřené lhůtě, aniž by to Spotřebiteli působilo nadměrné obtíže.
(6) Spotřebitel může místo odstranění vady navrženého Prodávajícím požadovat výměnu prodaného Výrobku za bezvadný nebo místo výměny Výrobku požadovat odstranění vady, ledaže uvedení Výrobku do souladu s ujednaným způsobem, který zvolil Spotřebitel, není možné nebo by si vyžádalo nepřiměřené náklady oproti způsobu navrženému Prodávajícím. Při posuzování nepřiměřenosti nákladů se přihlíží k hodnotě Výrobku bez vad, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k obtížím, kterým by byl Spotřebitel vystaven při jiném způsobu uspokojení.
(7) Prodávající doporučuje Spotřebiteli, aby v popisu reklamace uvedl: (i) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu vady, (ii) požadavek na způsob uvedení Výrobku do souladu s Kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny či odstoupení od Kupní smlouvy a (ii) kontaktní údaje reklamujícího - usnadní a urychlí to vyřízení reklamace Prodávajícím. Požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost reklamací podaných s vynecháním uvedeného doporučení.
(8) Prodávající je povinen na stížnost spotřebitele reagovat neprodleně, nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení. Požádal-li Spotřebitel o výměnu věci nebo odstranění vady nebo učinil-li prohlášení o snížení Ceny s uvedením částky, o kterou má být Cena snížena, a Prodávající na tuto žádost do 14 dnů neodpověděl, má se za to, že žádost je oprávněná.
(9) V případě, že je pro reakci Prodávajícího na reklamaci Spotřebitele nebo pro uplatnění práv Spotřebitele ze záruky nezbytné doručit Výrobek Prodávajícímu, je Spotřebitel povinen doručit Výrobek na náklady Prodávajícího na adresu SPORTANO Sp. z o.o. ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra. Pokud by však vzhledem k druhu vady, typu Výrobku nebo způsobu jeho instalace bylo dodání Výrobku Spotřebitelem nemožné nebo nadměrně obtížné, může být Spotřebitel požádán, aby po předchozí domluvě zpřístupnil Prodávajícímu Výrobek v místě, kde se Výrobek nachází, nebo může být požádán, aby Prodávajícímu zpřístupnil fotografie Výrobku.
(10) Prodávající odpovídá ze záruky, pokud se fyzická vada projeví před uplynutím dvou let ode dne dodání Výrobku Spotřebiteli. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Výrobku s lhůtou jednoho roku ode dne zjištění vady za výrobek bez vad, avšak v případě koupě Výrobku Spotřebitelem - promlčecí lhůta neskončí před uplynutím lhůty uvedené ve větě první.